کد خبر 422040
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

در یکی از این گزارشات آمده است: رئیس موساد بارها به عربستان سفر کرده است و توافقاتی نیز با همتای عربستانی خود داشته است. یکی از این توافقات این بوده است که سعودی‌ها از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران حمایت مالی نمایند.

گروه جنگ نرم مشرق- اخبار ایران و تحلیل‌های پیرامون آن به طور مستمر در رسانه‌های خارجی - اعم از غربی، شرقی و منطقه‌ای - منعکس می‌شود. نگاهی به موضوعات پرداخته شده درباره ایران می‌تواند تصویری کلی از نقاط تمرکز این رسانه‌ها در داخل و نحوه انعکاس و جهت‌دهی آن به فضای افکار عمومی در کشورهای خود و جهان ارائه دهد.

***

عربستان سعودی از ساخت اکثر تسلیحات رژیم صهیونیستی علیه ایران حمایت مالی می‌کند

پایگاه گلوبال ریسرچ می نویسد: طی چند ماه اخیر سطح بالای همکاری بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برای هدف قرار دادن ایران مشخص شده است. عربستان نه تنها اطلاعاتش را با رژیم صهیونیستی هماهنگ می‌کند بلکه از تلاش‌های این رژیم علیه ایران نیز حمایت مالی به عمل می‌آورد. این اقدامات شامل خرابکاری‌های وسیع در پایگاه‌های موشکی سپاه پاسداران، ترور پنج دانشمند هسته‌ای و تولید یک سری از تسلیحات سایبری از قبیل استاکس‌نت و فِلِیم می‌شود. این همکاری همچنین شامل کل تسلیحات اکترونیکی و متعارفی می‌شود که می‌توان از آنها در جنگ علیه ایران استفاده کرد. کسی نمی‌داند، شاید این همکاری‌ها شامل خرید بمب‌های سنگرشکن برای رژیم صهیونیستی از آمریکا برای تخریب تاسیسات فوردو نیز شود. به گفته برخی منابع، کمک‌های مالی عربستان به رژیم صهیونیستی ممکن است بیش از یک میلیارد دلار باشد.

ایران

در یکی از این گزارشات آمده است: رئیس موساد بارها به عربستان سفر کرده است و توافقاتی نیز با همتای عربستانی خود داشته است. یکی از این توافقات این بوده است که سعودی‌ها از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران حمایت مالی نمایند.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که عربستان تا کجا می‌خواهد پیش برود؟ اگر نتانیاهو بخواهد به ایران حمله کند، عربستان از این اقدام حمایت مالی می‌کند؟ به نظر می‌رسد که پاسخ قطعاً مثبت می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 0
    خدایا کشورم را از بلایای آخرالزمان محفوظ فرما خداوندا به حق امام زمان مکر و حیله ی دشمن را به خودشان برگردان
  • احمد ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    تقصیر خودمان بود که با پولهایی که روانه انجا کردیم هار شدند
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    مشرق جان اینقدر با اعصاب ملت بازی نکنید ! این عربستان با ان خوی استکباری ال یهود خیلی امکان داره خودش وارد عمل بشه و بمب هسته ای از پاکستان ویا اسرائیل بخره و یک حملهء هسته ای به ایران انجام بده! نکنه سپاه وارتش جنگ و فوتبال رو یاهم یکی گرفتن ومنتظر دقیقه 90 هستن؟! شمارو به خدا مقامات مربوطه رو توجیه کنید یک حمله تمام کننده به آل یهود انجام بدن!
  • ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    لعنت خدابر صهیونیست و آل سعود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس